1) Betalingsvoorwaarden
– Kattenoppas aan huis
Een factuur wordt opgemaakt conform de prijzen die op de website vermeld staan en
dit na afloop van de oppasperiode.
De factuur dient betaald te worden binnen 14 dagen na ontvangst van de factuur.

– Trimmen
De betaling wordt onmiddellijk voldaan na het trimmen van de kat.
De betaling kan cash, via Payconiq by bancontact ofper directe overschrijving in de bankapp voldaan
worden.

– Gedragsadvies en Bach Bloesem consulten:                                                                                                                                                                                                      De betaling wordt voorafgaand aan het consult voldaan binnen de 7 dagen van het consult. Anders vervalt het consult.                                                                Bach Bloesem remedies worden na het consult afgerekend of tegelijk met de betaling van het consult. 

2) Wanbetalingen
– Na het verlopen van de betalingstermijn van 14 dagen worden er 2
betalingsherinneringen verstuurd. Deze wordt per mail of sms meegedeeld.
– De betalingstermijn per herinnering bedraagt 7 dagen.
– Wordt er geen gehoor gegeven aan de eerste twee betalingsherinneringen, wordt er
per aangetekend schrijven een 3e en laatste betalingsherinnering verstuurd.
– De bijkomende port- en administratiekosten van 7,5€ zijn voor rekening van de klant.
– Indien de betaling dan nog uitblijft wordt het dossier overgemaakt aan een incasso
bureau. Alle extra kosten die hiermee gepaard gaan zijn voor rekening van de klant.

3) Stopzetting dienstverlening
– De dienstverlening wordt bij wanbetaling onmiddellijk stopgezet.
– Toekomstige dienstverlening aan wanbetalers kan door de onderneming geweigerd
worden.
– Indien er toch een overeenkomst wordt gesloten na eerdere wanbetaling, behoudt
de ondernemer zich het recht om een gedeeltelijke of volledige voorafbetaling te
vragen alvorens de dienstverlening te hervatten.

4) Klachtenprocedure
– Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen 7 dagen na
uitvoering of beëindiging van de dienst, volledig en duidelijk omschreven, schriftelijk
worden ingediend bij de ondernemer.

Shido
Elzenstraat 6/44
1982 Elewijt

– Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen
gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar
langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14
dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de
consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.

5) Annuleringen en verplaatsingen van trimafspraken.
Wanneer een afspraak binnen de 48 uur voor de afspraak geannuleerd of verplaatst wordt, kan de vrijgekomen plaats niet meer ingevuld worden. Daarom wordt de helft van de geboekte behandeling aangerekend.

Annuleringen op de dag van de afspraak zelf worden volledig in rekening gebracht.

Bij meerdere annuleringen op rij kan de samenwerking door de ondernemer worden beëindigd.

 

Algemene voorwaarden – Shido’s Cat Care